Voor het derde jaar op rij stond Hankook Tire in de kijker als hoofdsponsor van de Transport & Logistics Gazellen 2025, een evenement dat afgelopen week met 250 VIP-gasten volledig uitverkocht was. De avond, georganiseerd door Transportmedia in samenwerking met Easyfairs en Trends Business Information, bracht de Belgische transport- en logistieke sector samen voor een inspirerende viering van groei, innovatie en ondernemerschap.
Als hoofdsponsor benadrukte Hankook het belang van kwalitatieve banden voor efficiëntie en duurzaamheid in de sector.
“Wij zijn voor het derde jaar op rij partner van dit evenement, omdat het voor ons het ideale moment is om in contact te komen met logistieke bedrijven, vloten en transporteurs, onze ideale doelgroep met andere woorden,” zegt Luc Liévin, Sales Manager BeLux bij Hankook Tire.
“De boodschap die we willen meegeven, is dat je door aandacht te besteden aan je materiaal, en met name aan je banden, de totale kost van je vloot kan verlagen, zonder in te boeten aan duurzaamheid. Het is bovendien een uitstekende gelegenheid om in een aangename sfeer te netwerken en waardevolle contacten te leggen.”
Naast Hankook vervulden ook Boplan, Brigade Electronics, Platform Science, TruckPro Europe en Wildstream hun rol als sponsor van de Transport & Logistics Gazellen.